در دیدار دکتر زمان‌پور با وزیر نفت صورت گرفت/ تاکید وزیر نفت بر رفع موانع اجرایی پروژه‌های نفتی، پالایشی و پترو‌پالایشی در هلدینگ صباانرژی

دکتر علیرضا زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی و مهندس جواد اوجی، وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در نشستی، آخرین وضعیت روند پیشرفت پروژه‌های پالایشی و پترو‌پالایشی را در شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری بررسی کردند.

پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت هفته وحدت

ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت حضرت امام صادق (ع)، بزرگترین لطف الهی به مخلوق خویش است تا در سایه آموزه‌های رحمانی او، راه سعادت را برگزیند و و مسیر کمال الی الله را طی کند.

بازدید سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس

مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، بازدید به عمل آورد.

دکتر زمان‌پور: افزایش میزان فروش صادراتی صبافولاد از اهداف اصلی هلدینگ صباانرژی

دکتر علیرضا زمان پور گفت: رشد تولید شرکت صبافولاد نسبت به سال های گذشته به خصوص نسبت به سال گذشته تقریبا 2 برابر شده است. از نظر سودآوری نیز این شرکت تاکنون رشد 2 برابری سود را ثبت کرده است.

دکتر زمان‌پور: مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی: تعریف پروژه در صبا انرژی بالغ بر ۸ میلیارد دلار

مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی گفت: با برنامه ریزی‌هایی که در راستای اجرای اهداف در دولت سیزدهم داشتیم در هلدینگ صبا انرژی بالغ بر ۸ میلیارد دلار پروژه تعریف کردیم.