رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین هلدینگ صباانرژی/ دکتر زمان‌پور: سرمایه‌گذاری باارزش و بازدهی بالا از اولویت‌های هلدینگ صباانرژی است

مدیرعامل هلدینگ صباانرژی در مراسم رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری بیان داشت: هلدینگ صباانرژی بر پایه تاکیدات رهبر معظم انقلاب در یک سال اخیر اهتمام خود را بر افزایش سرمایه‌گذاری‌های کلان نهاده است.

رونمایی برخط از چهار دستاورد تحول آفرین هلدینگ صباانرژی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری

در رویداد رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری از چهار دستاورد تحول آفرین هلدینگ صباانرژی به صورت برخط رونمایی شد

دکتر زمان‌پور: سرمایه‌گذاری باارزش و بازدهی بالا از اولویت‌های هلدینگ صباانرژی است

دکتر زمان‌پو در مراسم رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری بیان داشت: هلدینگ صباانرژی بر پایه تاکیدات رهبر معظم انقلاب در یک سال اخیر اهتمام خود را بر افزایش سرمایه‌گذاری‌های کلان نهاده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: اقدامات هلدینگ صباانرژی در حوزه پتروشیمی و فولاد بسیار ارزشمند است

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، در مراسم آیین رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری، اقدامات هلدینگ صباانرژی در حوزه پتروشیمی و فولاد را بسیار ارزشمند خواند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری: محصولات و خدمات هلدینگ صباانرژی نیازمندی های استراتژیک کشور را مرتفع کرد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نمایشگاه و همایش رونمایی از خدمات نوین و دستاورد ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری گفت: هر آنجا که دولت نیاز به انجام کاری اقتصادی و جهادی داشت،شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی پای کار آمدند.

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

22 بهمن نماد افتخار مردمی مومن، انقلابی و آگاه است که در کمال شجاعت و صداقت، علیه طاغوت زمان شوریدند و با همت و وحدت کلمه به پیروزی رسیدند.

با اجرای سیاست‌گذاری حاکمیت شرکتی هلدینگ صبا انرژی و حمایت پتروشیمی جم رخ داد؛ افزایش ۳۸ درصدی سود جم‌پیلن / تحقق سود کل بودجه مصوب سال مالی در بازه زمانی 9 ماهه

در نشستی با حضور مدیران هلدینگ صباانرژی، پتروشیمی جم و جم‌پیلن، عملکرد 9 ماهه سال 1402 و بودجه سال آتی شرکت جم پیلن مورد بررسی قرار گرفت.