مسکنی: برای اجرای پروژه‌‌های هلدینگ صباانرژی در مسجدسلیمان تلاش می‌کنیم / زمان‌پور: در حال نهایی‌سازی مدل تامین مالی پالایشگاه مقیاس‌کوچک مسجدسلیمان هستیم

عصر یکشنبه دهم دیماه 1402 دکتر مهدی مسکنی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و دکتر علیرضا زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی ضمن بازدید از شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، درخصوص حل مشکلات و راه‌اندازی پروژه‌های جدید با مدیران و کارکنان این مجموعه گفتگو کردند.

با سیاست‌گذاری هلدینگ صباانرژی محقق شد: شکست رکورد فروش ماهیانه فولاد اکسین خوزستان / فروش ۷۸ هزار تن ورق فولادی در یک ماه

با سیاستگذاری‌های دقیق توسعه‌ای هلدینگ صباانرژی در یک سال گذشته و همچنین تغییر شیوه‌های فروش محصولات، سال ۱۴۰۲ سال تحقق دستاوردها و رکوردهای متعدد در شرکت فولاد اکسین اعم از تولید، فروش و سودآوری شد.

ركوردشكنی لوله‌سازی اهواز در تولید و پوشش لوله / راه‌اندازی كارخانجات پوشش داخل و شماره یك

شرکت لوله‌سازی اهواز با اعلام رکوردشکنی در تولید و پوشش لوله، از راه‌اندازی کارخانجات پوشش داخل و شماره یک شرکت تا پایان سال جاری خبر داد.

مدير عامل صندوق بازنشستگي: بنگاه‌های اقتصادی زیر مجموعه صندوق ابزارهای خدمات دهی به بازنشستگان هستند

دکتر مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی، سوم دي ماه ١٤٠٢ از خطوط تولید و روند فعالیت ایران یاسا بازدید و با کارگران و تکنسین های ایران یاسا گفتگو کرد.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از خط تولید فولاد اکسین: بخشی از درآمد شرکت‌ها باید صرف برنامه‌های توسعه‌ای شود

نشست مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل تعاون خوزستان برگزار شد.

معاون وزیر تعاون در بازدید از لوله‌سازی اهواز: از ایجاد کنسرسیوم توسط لوله‌سازی اهواز حمایت می‌کنیم

علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌ از شرکت لوله‌سازی اهواز بازدید کرد.‌

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: صدور احکام رتبه بندی معلمان بازنشسته آموزش و پروش سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱/پرداخت معوقات رتبه بندی به صورت ماهانه آغاز شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام رتبه بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای ۵۰هزار و ۵۰۰ نفر از مشمولان خبر داد.

زمان‌پور: متبلور شدن مردمی‌سازی اقتصاد در هلدینگ صباانرژی با رقم خوردن بزرگترین تامین مالی در تاریخ بورس ایران

دکتر علیرضا زمان‌پور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (وصندوق) در گفتگو با خبرنگار بورس 24 گفت: از همان ابتدای شروع به کار در مجموعه وصندوق، آن چیزی که ما سرلوحه کار خود قرار دادیم، شفافیت بود. در کنار شرکت‌های بورسی، برخی شرکت‌های غیربورسی ما، شرایط لازم برای شفافیت و بورسی شدن داشتند. ما همه شرکت‌ها را مورد بررسی دقیق قرار دادیم، بین این شرکت‌ها، شرکت صبا فولاد خلیج فارس شرایط بهتری برای ورود به بازار سرمایه داشت.