به گزارش روابط عمومی گروه سرمایهگذاری صندوق بازنشستگی کشوری، با تاکید حمید احمدی، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز، در راستای بهینهسازی فرآیندهای لجستیکی و کاهش هزینههای تولید، بارگیری آنلاین لولههای ۳۶ اینچ از کارخانههای پوشش پس از پنج سال وقفه، مجدداً در دستور کار قرار گرفت و نخستین محمولهها از محل شرکت سهند سازه البرز بهصورت مستقیم بارگیری شد.
بارگیری آنلاین به معنای انتقال مستقیم لولهها از کارخانههای پوشش به مقصد نهایی، بدون نیاز به ذخیرهسازی موقت در محوطههای انبار و جابهجاییهای متعدد است، رویکردی که مزایای اقتصادی و عملیاتی قابل توجهی برای شرکت به همراه دارد. کاهش هزینههای حملونقل، حذف بخش قابل توجهی از هزینههای جرثقیل و تخلیه و بارگیری مجدد، کاهش هزینههای انبارداری و محوطهسازی محل ذخیرهسازی لولهها و کاهش هزینههای نیروی انسانی و تجهیزات پشتیبانی و کاهش آسیبهای وارده به پوشش لولهها در حین جابهجایی و انبارش از مزایایی این طرح است.
ازسرگیری بارگیری آنلاین پس از پنج سال وقفه، علاوه بر کاهش هزینههای مستقیم و غیرمستقیم، گامی مهم در راستای صیانت از سرمایههای شرکت، کاهش ریسکهای عملیاتی، افزایش سرعت تحویل محصولات و ارتقای بهرهوری زنجیره تأمین به شمار میرود و نشاندهنده رویکرد شرکت لولهسازی اهواز در استفاده از راهکارهای نوین برای بهینهسازی فرآیندهای تولید و لجستیک است.
شرکت لولهسازی اهواز با تکیه بر تجربه و دانش فنی خود، همچنان اجرای طرحهای بهبود و کاهش هزینه را در دستور کار قرار داده و از تمامی ظرفیتهای موجود برای افزایش بهرهوری و ارتقای رقابتپذیری در صنعت لولهسازی کشور بهره خواهد گرفت.